Sunday, May 27, 2012

SIRIH PULANG KE GAGANG

Assalamualaikum di ucapkan kepada semua peminat serama di seluruh tanah air...
Setelah merantau hampir 8 tahun lebih di negeri orang, bermula di sepang,kemudian ke subang dan destinasi terakhir selama 4 tahun di nilai negeri sembilan, saya kini telah pun dapat kembali ke negeri sendiri,negeri kesayangan saya PULAU PINANG...
Setelah menunggu sekian lama akhirnya permintaan saya untuk di tukarkan ke negeri sendiri berjaya...
Untuk semua peminat serama...saya yg sebelum ini dikenali gan 'mel nilai' tak lagi menetap di nilai...semua serama dan reban pun turut mengikut saya berpindah ke sini...untuk kawan2 yg dikenali, reban sy kini akan ditempatkan di sungai ara,bayan lepas pulau pinang, sy akan menetap di kepala batas pulau pinang.
So kalau kawan2 disebelah utara saya kini berada di pulau pinang...hehe!!!!boleh p melawat gheban hangpa selalu no!!!!

No comments:

Post a Comment